Friday, March 20, 2009

Penerangan

Blog ini dibina bagi memudahkan urusan saya menjual barangan HPA kepada bukan ahli.

Jualan dikhususkan kepada mereka yang tidak sempat untuk pergi ke Cawangan HPA atau stokis HPA yang berdekatan.
Barangan HPA dijual pada harga bukan ahli seperti harga yang disyorkan oleh HPA.
Selain itu, yuran pos dan pembungkusan akan ditambah mengikut jumlah barang yang dibeli.
Semua urusan jualan melalui blog ini adalah dibawah pengawasan saya sebagai ahli berdaftar HPA.

Sekiranya anda ingin membeli, sila hantarkan email kepada saya (amran13dan4@gmail.com) dan nyatakan maklumat berikut:
1. Nama produk dan jumlah dikehendaki
2. Nama anda
3. Alamat pos (produk akan dihantar menggunakan poslaju)
4. Nombor telefon
Saya akan membalas email dan nyatakan jumlah yang perlu dibayar, serta nombor akaun bank saya.Pesanan akan dihantar setelah bayaran diterima .

Semua cadangan, aduan serta kritikan juga boleh dialamatkan ke amran13dan4@gmail.com.Bagi mengelakkan risiko kerosakan ketika penghantaran, hanya produk yang tersenarai dalam blog ini akan dijual.

PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA

No comments:

Post a Comment